Kontakt


ul. Łączności 5-7, Wrocław - okolice Ronda przy ul. Powstańców Śląskich
mail: przedszkole-52 @o2.pl
tel. 71/7986796



Kadra Przedszkola

Magdalena Kotlarz-Michalska - Dyrektor Przedszkola
Iwona Łachman- wicedyrektor

Grupa I Żabki

Krystyna Dutkiewicz
Justyna Żygadło

 

Grupa II Misie

Barbara Konecka
Teresa Lech

Grupa III Kotki

Ewa Kusza
Magdalena Kotlarz - Michalska
Iwona Łachman

Grupa IV Krasnale

Alicja Sawicka
Edyta Kędzierska

 

 

 

 

 

Grupa V Sowy

Jolanta Gągorowska
Katarzyna Krajewska

 

Personel Pomocniczy:

Jolanta Hajduk - intendent
Dorota Chomacka - pomoc nauczyciela
Magdalena Czajkowska, Grażyna Krupa, Maria Stawiarska, Jadwiga Barszczyk, Wioletta Małysz - pomoc techniczna
Renata Tarnowska - szef kuchni
Aldona Trosko, Grażyna Lisowiec - pomoc kucharza
Julian Pawlak – dozorca dzienny, konserwator, ogrodnik

MISJA Przedszkola:

  1. Przedszkole sprzyja wszechstronnemu rozwojowi dziecka w wieku przedszkolnym.
  2. Przedszkole zapewnia poczucie bezpieczeństwa każdemu dziecku.
  3. Przedszkole przygotowuje dziecko do przeżywania sukcesu, ale i do radzenia sobie z porażkami.
  4. Dzieci w Przedszkolu Nr 52 mają możliwość samorealizacji i aktywnego odkrywania swoich możliwości.
  5. Przedszkole ściśle współpracuje z rodzicami, uwzględnia ich potrzeby i oczekiwania. Angażuje rodziców do pracy na rzecz przedszkola.
  6. Nauczyciele realizują założenia podstawy programowej, stale się dokształcają i tworzą klimat przyjaznego środowiska

Wizja

Nasz przedszkolak po 3-letnim pobycie w Przedszkolu:
  • Potrafi uważnie słuchać i rozumie przekaz słowny
  • Mówi o swoich potrzebach i oczekiwaniach adekwatnie do wieku
  • Potrafi poprosić o pomoc
  • Pyta, gdy czegoś nie rozumie
  • Rozpoznaje, nazywa i próbuje potwierdzać uczucia innych
  • Zna sposoby konstruktywnego wyrażania złości i często je stosuje
  • Potrafi adekwatnie do wieku przewidzieć negatywne skutki swojego zachowania
  • Próbuje rozwiązać konflikty z kolegami pokojowo lub szuka pomocy dorosłego
  • Współdziała z kolegami przestrzegając zasad obowiązujących w grupie
  • Rozpoznaje, kiedy ktoś potrzebuje pomocy i oferuje ją
  • Potrafi przyznać się do błędu i stara się go naprawić
  • Akceptuje odmowę dorosłego
  • Radzi sobie z odsunięciem od jakieś aktywności
  • Potrafi poprosić o pomoc w sposób akceptowany społecznie
  • Godzi się z zajęciem innego niż pierwsze miejsce
  • Akceptuje przegraną bez wpadania w gniew lub zamartwiania się
  • Potrafi czekać na swoją kolejkę
  • Jest gotowe do podjęcia nauki czytania i pisania